Booty Challenge 2

Powtarzamy Booty Challenge! Po raz pierwszy wyzwanie pojawiło się na moim blogu ponad dwa lata temu, a poprzedziłam je opisem swoich doświadczeń z odchudzaniem i przeciążaniem ciała w młodym wieku. Nie popełniajcie moich błędów. Znajdują się tam też triki dotyczące racjonalnego wspomagania metabolizmu i przepisy na napoje sprzyjające wyrabianiu formy :)

Efekty tych ćwiczeń widać bardzo szybko, więc satysfakcja gwarantowana, a kto nie marzy o kształtnej pupie? Zachęcam wszystkie osoby, które poszukują motywacji do wspólnej pracy! Ćwiczenia mają być oczywiście raz dziennie, więc spokojnie możecie wykonywać je po szkole czy pracy. Z A B R A N I A M Wam zwiększać ilość ćwiczeń, bo to spowoduje jedynie, że w jeden dzień się przemęczycie i następnego dnia nie będziecie chciały nawet myśleć o ćwiczeniach. A nie o to chodzi!

 

Rozgrzewka:

 

Trening pośladków:

 

Rozpiska (w dni opisane jako "Rest" nie wykonujemy żadnych ćwiczeń)

squatchallenge

 

 

Instrukcja, jak poprawnie wykonać przysiad:

Nogi rozstawiamy na szerokość ramion lub nieco szerzej - chodzi o to, by złapać równowagę.
Przy zejściu do przysiadu kolana mają iść do przodu i każde kolano "znajduje się" pomiędzy dużym i drugim palec każdej stopy.
Robiąc przysiad, kolano nie może wystawać poza palce u stóp. Musicie wyobrazić sobie, że siadacie na krześle.
Ważny jest też kręgosłup - musi pozostać w wygodnej pozycji. Nie przechylamy się do tyłu ani do przodu.
Oddychanie - nabieramy powietrza przy zniżaniu się, wydychamy przy powracaniu do pozycji stojącej.

Zaczynamy od jutra (20.06)! Bierzesz udział? :) Dołącz do wyzwania na FB!

 


31 komentarzy

Anonim 05/08/2016 12:26 Hejka, dziewczyny, zaczęlam ćwiczyć od poniedziałku tj 01.08 i jak na razie idzie mi spoczi tylko mam pytanie, czy to że robię przerwy pomiędzy przysiadami tzn robię 10 i 2 minuty przerwy i tak ciągle przeszkadza w czymś? (Odpowiedz)
olusiar 01/08/2016 17:14 Od miesiąca nie było notki, może możemy jakoś pomóc? Dodać motywacji? (Odpowiedz)
Weirdvaves 01/07/2016 19:25 Olu może zrobiłabyś notkę w stylu jak zwalczyć poczucie samotności czy coś w tym stylu?Dawno nie było dydaktycznych notek. (Odpowiedz)
Julka 01/07/2016 12:22 Ja już zaczęłam zanim się ten wpis pojawił i jestem na 17 dniu. A jak skończę to zaczynam od nowa i robię drugi raz :) (Odpowiedz)
luv 30/06/2016 20:57 Zaczęłam dopiero wczoraj... Ale nie poddam się! Trzymam kciuki za was i za siebie! Dziękuję za motywację 😘 (Odpowiedz)
DiEm 30/06/2016 19:34 Ja już od paru miesięcy ćwiczę i efekty widać <3
tylko ja używam innych ćwiczeń, specjalne aplikacje na telefon, bo nie zawsze mam wszędzie dostęp do internetu żeby ćwiczyć z Mel B
pozdrawiam xx
in-the-white.blogspot.com
(Odpowiedz)
:) 29/06/2016 08:50 Czy jesli spedze caly dziwen na rowerze, moge to potraktowac jako zamiennik cwiczen? Bojw sie, ze nie dam rady jeszcze robic przysiadow i mel b, a rower w koncu tez chyba wplywa na pupe.. (Odpowiedz)
vtryu 29/06/2016 00:57 Myślicie, że dobrym pomyslem bedzie pominiecie jednego "rest" jezeli zrobilam 2 dni przerwy zamiast jednego, czy po prostu od jutra robic zgodnie z planem? (Odpowiedz)
egg 30/06/2016 21:51 Rób od tego dnia, w którym skończyłaś :)
Anon 24/06/2016 01:02 dałaś mi motywację do ćwiczeń, dziękuję :) mam nadzieje, że będzie więcej takich akcji! :D (Odpowiedz)
pani brokuł 20/06/2016 17:25 w końcu jakaś motywacja, lece ćwiczyc! (Odpowiedz)
Iza 20/06/2016 11:02 Rozgrzewka, MelB, Squaty? Czy MelBe zamiast przysiadów? Bo zrobiłam wszystko ;B (Odpowiedz)
Oleksandra 20/06/2016 14:43 rozgrzewka, mel b i przysiady. w dni "rest" nic
Paulina 19/06/2016 23:28 Czy pora dnia kiedy ćwiczymy ma znaczenie? (Odpowiedz)
ola 19/06/2016 21:56 Ja cwicze 2 lata mniej lub bardziej regularnie, ale dzięki Tobie postanowilam, że zrobię booty challenge do końca i właśnie jestem po pierwszym treningu mega zadowolona :D aczkolwiek wybrałam sobie do tego dwa inne 10-cio minutowe treningi zamiast mel b (Odpowiedz)
Ewelina 19/06/2016 19:04 Super, też biorę udział! Kilka miesięcy temu zaczęłam ćwiczyć, ale zabrakło mi motywacji, teraz na pewno się nie poddam :3 (Odpowiedz)
wiktoria 19/06/2016 18:34 Ja ćwiczę od 6 tygodni i nauczyłam się, że po pewnym czasie trzeba użyć obciążenia. Nie dawaj nadziei dla dziewczyn ktore cie czytają że będą miały super pupe po miesiącu ćwiczeń. Nawet jeśli to po jakims czasie będą miały flaki zamiast pupy. Miliony wymachów nie robią mięśni a o nie chodzi :) (Odpowiedz)
Szinken 19/06/2016 20:32 Każde ciało jest inne i może inaczej reagować na ćwiczenia;) Niektórzy po kilku miesiącach nie będą mieć efektów a niektórzy po dwóch tygodniach zobaczą zmiany.
Oleksandra 19/06/2016 18:53 dziękuję za tę poradę sześciotygodniowej profesjonalistki!!!
Kasia 19/06/2016 18:11 świetnie, już dawno miałam zacząć ćwiczenia na pośladki, dzięki za motywację :)
(Odpowiedz)
monczi 19/06/2016 18:05 biere udział! będzie tyłek jak marzenie :-3 (Odpowiedz)
Sylwia 19/06/2016 18:04 Biore udział :3 Mam nadzieje ze nie skonczy sie jak zawsze na tym ze po tygodniu skoncze :D (Odpowiedz)
Wiktoria 19/06/2016 17:48 Poćwiczyłabym... gdyby nie to, że od wczoraj mam nogę w gipsie. :c (Odpowiedz)
Oleksandra 19/06/2016 17:42 dołączcie do wydarzenia na FB, będziemy się wspólnie motywować :) https://www.facebook.com/events/1733812216892028/ (Odpowiedz)
Asia 19/06/2016 17:42 Dzięki! Ćwiczymy razem od jutra :) (Odpowiedz)
Klaudia 19/06/2016 17:41 zaczęłam ćwiczyć z moją mamą na początku czerwca i naprawdę widać poprawę! :) więc przyłączam sie do wyzwania i powodzenia wszystkim (Odpowiedz)
vvikuu 19/06/2016 17:38 Nie wiem czy brac udzial czy nie 🙈 mam w zwyczaju odpuszczanie sobie po paru dniach, ale moge sprobowac 🙆 (Odpowiedz)
kas 19/06/2016 17:36 Biorę udział!
Potrzeba mi było takiej motywacji:)
(Odpowiedz)
Shady 19/06/2016 17:34 Chciałabym, ale mój tyłek już wystarczająco odstaje :D (Odpowiedz)
Anonim 19/06/2016 17:30 dziękuję Ci za taką notkę. jutro ćwiczę razem z Tobą! :D (Odpowiedz)
inez 19/06/2016 17:25 biorę udział, po raz kolejny :) (Odpowiedz)

Dodaj komentarz: